måndag 21 april 2008

Inspiration börjar återvända...

...känner så smått att inspirationen börjar återvända. Skulle så gärna vilja ha ett eget rum där jag kan scrappa och ha grejorna ligga framme. Nu känns det så bökigt att plocka fram och undan.

När lönen kommer måste jag nog bege mig till Kumla och Stellas för att inhandla lite nytt till scrapdepån :)

Nu har vi dessutom haft vattenläcka i köket, så idag har de har rivit upp golvet och det ska stå och torka x antal veckor. Rörigt! På jobbet märks det att terminen börjar närma sig slutet och att det drar ihop sig till betygssättning...hualigen.

Skulle vara skönt att få scrappa lite och koppla bort allt annat. Är det något på g snart?

Tjing!

2 kommentarer:

jeanettew sa...

tjing på rej, syrran!

VATTENSKADA?????? Låter inte så roligt :O(

Scrap blir det här hemma hos mig på fredag...Det är bara att komma!!!

Kram

Linda sa...

Skönt att höra att inspiationen är på väg tillbaka.
Vattenskada är inget roligt jag vet.. hoppas det inte tar alltför lång tid att åtgärda

Ha det bra!!