onsdag 6 augusti 2008

Vänner

När finvädret var här ville man inte sitta inne och inte har jag haft tillgång dator regelbundet. Har heller inte känt mig så peppad på att blogga eller scrappa. Har faktiskt varit några tunga veckor här, av olika anledningar.

Känner dock inspirationen återvända och det är så roligt! Har köpt nytt träningskort idag och varit iväg och tränat det kändes skitbra, rent ut sagt. Har varit mycket bad, sola, aktiviteter med barnen och tjejprat senaste veckorna. I helgen var det tjejfest och utgång, i måndags var jag och hälsade på en kollega och vän, vi käkade tacos och jag fick en rundvandring i hennes nya lägenhet. Superfin inredning, fick en hel del uppslag där. Satt och småpratade och drack vin, mysigt. Ikväll blir det film. Var skulle man vara utan vänner!?

Börjar jobba på måndag, känns sådär :~ eller för att vara ärlig - det är alltid segt efter långledigt, men man kommer snabbt in i det. Har härliga jobbarkompisar och på sätt och vis är det skönt att komma in i "vanliga rutiner"... Vi börjar bra med uppstart med övernattning på Loka Brunn ti till on - fint :)


Ha de gott och håll utkik, snart kommer fler alster (tror jag). Ser fram emot scrapmaran! Kram

Inga kommentarer: