tisdag 14 oktober 2008

Min fine yngste son! Är så stolt, han är en sån fin, härlig, människa med superskön stil! Är glad att jag får vara en del i hans liv. Han börjar bli så stor... vill inte att det ska gå så fort... hjälp!!

Och oj, vad bra det gick att sudda för mig *hahhhaha* men tack för tipset terese :). Tror inte att jag fattade riktigt hur man skulle göra... är så *** kass på datorer och har INTE tålamodet. Hur som helst, det fyllde sin funktion iaf.

By the way...sitter också här och retar upp mig på diverse ting och företeelser i vårt samhälle...*grr* *vässar pennan*

2 kommentarer:

teres sa...

Skitsnygg layout, gillar massor, himmel vad du är på!

Sen blir jag nyfiken på vad som månne komma från den vässade pennan!

kramen

Mia sa...

Jaaa... vässade pennor är skönt att lätta på trycket med ibland! Å guuuuuuuuu va nyfiken jag är på vad det är för ord du suddat ut!!!!! *skuttar* Hihi....