fredag 23 januari 2009

Yippieeee vad roligt att skapa! De bidde en ask

Suuuuperkul att klä askar! Gav mig på den och bara älskade detta med askar! Fick någon flashback från när jag var liten...undrar om jag pysslat med något liknande då, fick sådana där lyckokänslor ni vet.

Inspiration fick jag när jag var och scrappade hos syster och hon visade sina askar. Vad mycket man egentligen kan göra förutom LO:sar med scrapmaterial. Kul!

Svarta "fransen" på locket och paljettband hittade jag i en syaffär. Verkligen ett tips att gå in på välsorterade sy/tygaffärer. Där finns mycket smått och gott! De här papprena gillar jag verkligen också! Har blivit lite småförtjust och besatt av rosa...

Det blir fler askar känner jag :) Trevlig helg på er alla!

2 kommentarer:

jeanettew sa...

Vad fin den blev!!!!!

Vi får ta en alternativ scrapkväll, LO:s forbidden....

Vi ses senare ikväll!

Kram

Tin sa...

Fler askar vill vi väldigt gärna se!!! Askar är nått speciellt ellerhur!? Så snygg din blev!