torsdag 19 november 2009

Tapetsering



Är lite stolt över att jag tapetserat hallen alldelels själv :) Har också målat spegel och skohylla, men de lösa attiraljerna är mer provisoriska, till jag vet vad jag vill göra med hallen, det får "ligga te sig". Jag blev stormförtjust i tapeten första gången jag såg den, men sedan har jag inte riktigt vetat var den ska sitta. Nu sitter den i hallen, men örni det här med underarbete är ju inte roligt... :( men man får inte glo i hörnen alltför noga...

Sedan kan vi väl komma överens om att novembermörkret kan man stryka! HERREGUD när ska det ljust?! Jag vill ha sol, ljus och värme!!! LJUSTERAPI eller något! Alla på jobbet springer runt som bleka kopior av sig själva, jag inkluderad. Är det någon som har lite energi eller sol över så skicka gärna över hit!

Ha det gott därute i novemebermörkret, snart är det advent. Jag tror jag tjyvstartar i år så det blir lite ljus på torpet. Tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va du kan! Fint blir det också...

Ewa sa...

Snyggt!!!