måndag 18 januari 2010

och ett par till...





Jaha, ett par till i samma stil. Äntligen har jag börjat texta mer på mina alster, även rubriker. "Grattis" är textat, men ej "MJAU", vilket iof. kanske syns. Det är väldans roligt att texta! Får ingen inspiration alls av att göra LO:sar med foton nu, vilket kanske beror på att jag inte har några nya bilder... Skulle också vilja göra en räd till Stellas. Mycket som saknas i scrap-kittet nu. Kan inte riktigt göra det jag vill. Katten köpte jag på en sybehörsaffär för länge sedan. Där kan man hitta små guldkorn, framförallt band men också andra dekorationer. Skulle behöva städa i mina scrap-grejor, men känner inte alls för det. Någon som känner sig hugad? Såja, ett inte helt odelat positivt och energifyllt inlägg, men känner mig inte särskilt energifylld och sprudlande direkt. Tjo!

Inga kommentarer: