tisdag 27 november 2007

Vi hade vänner över i helgen på middag. Öppet hus för äldsta sonen. Är så stolt över honom!!! Svärmor och svärfar stannade till. Trevligt!!! Fast jag var helt slut. Skulle va kul om de bodde närmare så man kunde träffa dem lite oftare. De är väldigt lätta att umgås med - trevligt folk!

Igår var det skridskor i skolan för minstingen...så det har fixats med det i helgen också, hjälmar och ilägg, slipning av skridskor mm. Men det blev väldigt bra till slut!

Usch, är så trött denna vecka och har fått så ont i huvudet!!! Ska bli skönt med lov. Det har varit en tuff termin.

Orolig moster här för att barnens kusiner inte ska komma hem fort nog från resan till Asien. De är tydligen strandsatta pga översvämningar. Håller tummar och allt för att det ska gå så fort som möjligt och så bra som möjligt!!!

Vi hörs och ses! Kram på er

3 kommentarer:

Linda sa...

Förstår att du är orolig!!!
Det är jag med fast jag inte är släkt eller så.
Hoppas huvudvärken ger sig...och jag förstår att du längtar efter lite lov.
Själv tycker jag att det är himla bra att julen infaller som den gör, det blir ju några extra dagar ledigt. Lääängtar
Kram

jeanettew sa...

NETTIS73
nu är de äntligen hemma!!!!

Albin bygger med ny LEGO-sats och Arthur har redan åkt till kompis....

Och det är sååååå skönt att de är hemma igen!

Kram Syrran

Therese sa...

Åhh, vad skönt!!! Krama båda!!! Kramis