lördag 3 november 2007

Ullared...shoppingrus :)

Var på Ullared, eller Gekås som det heter, igår. Helt slut efter uppstigning 4.30 och sedan en heldag därinne!!! Det är ett konstant brus, sorl därinne, som gör att man blir helt slut... plus att folk är som galna. Säkert jag också :) Handlade bra grejor, höll mig relativt väl till handlingslistan. Handlade mest till barnen och hemmet, och det blev inte så dyrt heller. Kul!

Mycket bra sällskap hade jag också; pappa, hans sambo och syrran!!! Hemma igen, slut och lycklig kl. 20 ca. Tycker faktiskt det var en mycket rolig dag på alla sätt och vis!!!!! Det gör jag gärna om!!!! Känner mig fortfarande shoppingrusig och nöjd! :) Ska snart lägga in någon LO, har varit lite trögt... Snart kommer det över några vänner, blir en kväll i goda vänners lag med snack och pilkastning. Trevligt, trävligt!

Tjing pling!

1 kommentar:

jeanettew sa...

Skickar över en trött hälsning från syrran, jag känner mig fortfarande lite "bakis" :O)
Men gardiner är uppe i det flesta rum och jag beundrar mina skaer jag köpt!
Tackar för en MYCKET trevlig dag, som du sa, på alla sätt!!!!

Kram