tisdag 8 december 2009

Och förvånande nog är det mer julkort....:)



Mer julkort. Förvånande nog, hehehe ;) Har aldrig arbetat så hårt med julkort och samtidigt känt att det är så roligt! Har dock kommit in i ett oflyt i skapandet. Var hos syster (som är en stor inspirationskälla) och gjorde kortet. Inte så att omgivningen var oinspirerande - tvärtom! Mia var där också. Tack för sällskapet och all inspiration och tips!

Kanske känner någon igen det... Ibland känner man bara att allt man skapar blir "obra", man är liksom missnöjd, inne i ett oflyt. Det går över, som tur är :) Inte så att kanske andra noterar skillnaden, men man känner själv...if you know what I mean...*nodge, nodge*

För övrigt har detta varit en dag som bjudit på mycket; mycket känslor (inte odelat positiva "besked", men flera positiva, eller beror det på hur man tolkar..) och mycket glädje! Kanske är det så att det inte beror på "hur man har det, utan hur man tar det"... en tanke... som en person sa en gång ganska nyligen...

Ibland är man stark och ibland svagare, men kanske har man mer kraft att avgöra det själv än vad man tror... en tanke bara...som jag själv funderar på ibland.

Kram till er alla som fortfarande är här och kikar!

2 kommentarer:

Ewa sa...

Jag tycker inte dets er ut som oflyt, jag tycker de är fina!! Kram

Ewa sa...

Tack för dina värmande ord i min blogg. Jag hör av mig någon dag.. Kramar!