torsdag 11 februari 2010

Lite vårigt



Det blev, ett kort, oväntat, nä ;) Kände för att göra lite våriga färger. Nu får gärna våren börja visa sig :) Tycker det varit segt ett tag nu! De svarta blommorna igen och så ett litet fynd från Stellas som råkade slinka med... Var på bio i går med syster och mor med efterföljande middag trevligt! Mor bjöd, tackar! Såg "Edge och Darkness" med Mel Gibson. Mycket bra! Fy, vad jag grinade. Relaterade till om något skulle hända mina barn, huuuu vet inte vad jag skulle ta mig till!!! Det är bara otänkbart! Åkte hem och kände mig ödmjuk inför livet och tacksam för vad jag har! Imorgon är det fredag och det ska bli såååå skönt! Ha så gott, och hoppas att ni får en skön "alla hjärtans helg" med de som finns i ert hjärta! Det ska jag! Kram

Inga kommentarer: