måndag 15 mars 2010

Del i projekt



Det första alstret i mitt projekt. Jag bara älskar dessa blommor! Projektet går ut på att jag skriver egna dikter som jag sedan gestaltar i scrapningen. Dikterna finns inuti kortet. Får se om jag någon gång vågar lägga ut dikterna, de blir ju ganska personliga bitvis, (men troligtvis också allmängiltiga så man kan känna igen sig), så det sparar jag iaf. denna gång.

PS Har skrattat åt och med mig själv förra veckan så att jag bara frustade, kiknade och tårarna trillade. "Gjorde bort mig" på jobbet. Kan inte gå in på detaljer. Det hela förlöpte väl, men det blev så dråpligt så att det knappt är sant. Ringer en kollega och tillika väninna och hon bryter också ihop och bara frustar av skratt. Vad härligt det är att få skratta sådär! Och särskilt när det är åt/med sig själv.

Inga kommentarer: