tisdag 2 mars 2010

Småskalig altring



Det bidde ett litet ljus... Har i övrigt ett annat projekt på gång med scrappningen, men det visar jag vid ett annat tillfälle. Ska på middag hos en god väninna imorgon (för övrigt hon som kom på idén till projektet) och ville ha med mig något. Hittade denna enkla vita ljushållare i trä och började fundera lite...skapa lite... Hon gillar färgerna orange och grönt - mycket! Så denna fick gå i de färgerna.

På sportlovet åktes det, håll i hatten, slalom:) Vi åkte mycket med vår familj när vi var yngre, så det var väl i runda slängar 20 år sedan jag åkte. Men jag kom igång efter ett par åk och uj vad roligt det var:)! Godkväll ute i stugorna!

2 kommentarer:

Laila sa...

Vilken kul idé!

Ewa sa...

Vilken fin ljushållare! Hur mår du? Jag hoppas vi kan ses snart. Jag har stängt min hundblogg och använder "händer hos oss" på hemsidan istället. Den andra finns kvar men uppdateras inte så ofta. Kram!!