söndag 28 oktober 2007

Taggad av Teres

Jaha, efter lite funderingar och annat som pockat på, så var det dags då…håll i er, här kommer (några av) mina ”egenheter” ... hehe

1. Är helsåld på “American Choppers” och “American Hotrods” på Discovery, dvs hur man bygger bågar och bilar. Ska kanske ge mig på att bygga en…av varje… hehe

2. Jag gillar att ”svänga mina lurviga”. Dans i (nästan) all form gör mig väldigt glad!

3. Skulle kunna kandidera till ordförandeposten i föreningen för ”Världens veligaste människor”, möjligtvis vice!!! Och ju mer stressad och trött jag är, desto veligare blir jag. Kan aldrig boka upp mig i almanackan förrän i sista sekund, för jag vet inte, kan inte betämma mig. Papphammar i telefon/gardinstångscenen – släng dig i väggen!

4. Badar väldigt, väldigt gärna badkar!!! Helst med tända ljus och en god bok, med dörren lite på glänt så man hör familjen lite i bakgrunden sådär… Har inget badkar nu, är på jakt, så har ni något på lut – hör av er!!!

5. Har varit svensk juniormästare i simning… mycket år, några *hrrmmm* kilon, och tonvis med träning sedan var det.

6. Fick för mig för många år sedan att jag skulle bli barnmorska…är väldigt intresserad av medicin! Barnmorsketankarna kan också ha berott på hormonerna - väntade min yngsta son då. Mycket märkliga saker händer när jag väntar barn…bl a utvecklades jag vissa dagar till ”kalenderhäxan”… wehehe, hehe, wehehe

7. Är en jäkel på att fickparkera... iaf. när jag är ensam i bilen *L* Sånt förpliktigar, men - jag kör!

Sådärja! Nöjde… med att ha fått ur mig lite "egenheter". Nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete ;) Ser med spänning fram emot att läsa era! Bring it on girls... *L*

3 kommentarer:

jeanettew sa...

Jahaja, här fanns det till o med lite granna som inte ens syrran kände till...Barnmorska?!?!?!

Riligt med lite ankekdoter :O)

Tin sa...

Kul att veta lite mer!!!
Det var ju också väldigt trevligt att träffa dig i verkligheten hos Mia!!! :D

Jenny sa...

Hehe, skulle gärna vilja se dig bygga din alldeles egna hotrod =)
själv e jag såld på dealiest catch på discovery (o många andra program) så den kanalen går varm här hemma =)