måndag 8 september 2008

LO:s från scrapmaran 6/9

Denna deltog jag med i första skisstavlingen, kortet. Jag hann inte klart, blev superstressad och inte alls nöjd. När jag kom hem ändrade jag lite... bl a vred jag bara på kortet. *L* Gillar bilden skarpt!
Denna Lo deltog jag med i valfri, sista tävlingen. Skönt att man hade lite mer tid på den tävlingen. Blev så glad när iaf. en tjej berättade att hon röstat på den. Så kul att någon annan gillar det man gör. Måste säga att det var helt fantastiska bidrag med. Många superfina!
Fick världens kick av denna träff! Som sagt trevliga grannar vid bordet, vackra saker att köpa *L* och att få dela sitt intresse med andra som har samma intresse. Blev trött men det var superkul! Mera!

4 kommentarer:

jeanettew sa...

Tackar själv för trevligt sällskap!!! Blev himla glad över att du kunde vara med :O)

Visst får man mersmak...*nickar hysteriskt*

Gillar båda LO:na, men den med dig själv på är en riktig höjdare!!!

Vill se mer vill se mer...*ler*

Kram Syster yster, som nästan aldrig är dyster...

Mia sa...

Såååå fina! Den nedersta är bara så underbar!!!! Visst var det kul att Mara?????

Anonym sa...

:)

teres sa...

Helt suveräna, gillar bägge massor, du är otroligt duktig :)!

Tack själv för trevligt sällskap, ser fram emot mer scrapping nu!