söndag 7 september 2008

Scrapmaran

Det var vekligen en mycket trevlig upplevelse! Det gör jag gärna om! Trevliga människor med samma intresse som en själv, kan det bli bättre? Vackra saker att handla... yes!

Tiden bara rusade iväg, jag blev helstressad av det första tävlingsstoppet. Drack så mycket kaffe och Coca cola så jag blev alldeles spattig ett tag. Seriöst fick jag världens huvudvärk efteråt...men det kan också bero på att det är helg och man slappnar av. Äldste sonen hemma när jag kom hem. Tänkte kolla film, men var helt slut så jag somnade till filmen ganska omgående. Trött men nöjd.

Vid vårt bord var det mycket kreativitet och skratt, like it!:-) Tack hörni för mycket trevligt sällskap! Och ett särskilt tack till syster som har lockat in mig i detta härliga träsk :) Kram

1 kommentar:

Mia sa...

Hihi...jaaa...ett riktigt träsk är det du hamnat i. Välkommen! ;-)