söndag 14 september 2008

Tack :)

Åh, vad glad jag blev Teres, och Linda :) Det värmde. Superfina bloggar har ni!!! Gillar dem skarpt! Är ofta inne och inspireras :)

Skickar den vidare med risk för "krock" till: syster Jeanette, Tin, Mia och sedan vill jag skicka den till zarischka ("i huvdet på en pappskalle") - där jag allt som oftast hittar nya grejor, och blir väldigt inspirerad - supersnygg sida!

Kopiera utmärkelsen, lägg den i din blogg. Länka till den du fått den av. Ge den vidare till ung 7 personer och berätta för dem om den på deras blogg.

PS Vet inte om jag gjort rätt nu, men iaf... :)

2 kommentarer:

jeanettew sa...

Hrrrrmmmm....tackar tackar :O) Bara det att man är rutten på sånt här med att skicka vidare...

Tin sa...

Tack snälla söta!
Å vad mycket fint du skapar som vanligt! Bra för mig att få lite scrap inspiration! :D