onsdag 17 oktober 2007

Jag ny bloggare... full i skratt över mig själv :)

Hahaha jag blir så full i skratt...ja, jag är ju som sagt ny på bloggande... jag har suttit och svarat på inlägg på min egen sida!!! Jag satt och svarade i godan ro och var så glad att några hittat min sida och gillat det de sett!!! Min äldsta son kom förbi, tittade och bara gapade; lägger du in kommentarerna på din sida!!! Tydligen är det helt fel, jag hade ingen aning!!! Tycker det är lite småkomiskt...

Har försökt svara nu på "korrekt" vis...innan jag lyckats med det vill jag iaf. tacka för alla sköna kommentarer, även om jag inte har en aning vilka alla är, men det kanske är meningen. Jag suger i mig och får inspiration :) Det är faktiskt - rent ut sagt skitkul :o) - att få feedback på det man gör och få ny inspiration!

Idag blev det sent hem från jobbet, sedan pizza inför fotbollen. Har några hulliganer :) här hemma som skriker ikapp till fotbollen! Jag lyssnar med ett öra idag.

Kram på er alla därute!

Inga kommentarer: