torsdag 25 oktober 2007

Min ängel

Min äldsta son! Min ängel, på många vis!!! Den här Lo:n var kul och jobbig på samma gång att göra, för den betyder mycket för mig känslomässigt. Det kändes som att den aldrig skulle bli klar, tillräckligt bra. Men som sagt någon gång måste man släppa och vara nöjd och bli klar. Jag hade också sparat de helt underbara alstren från Miaji till ett alldeles särskilt tillfälle, detta. Jag var idag inne på Stellas och precis när jag står och letar fler alster från Miaji, så kliver själva kreatören i egen hög person in...kul! världen är liten....

2 kommentarer:

jeanettew sa...

Håller med du!!!!
Han är verkligen världens goaste grabb (viskar, så att inte Felix hör *blink blink*)
Den blev verkligen fin!!!
Kram

Tin sa...

Jätte fin LO!!!
Layouter gjorda med mycket kärlek blir alltid vackra!!!!
Håller också med om att Mias grejer är superfina!